Łącznie od początku roku Media Expert powiększył liczbę swoich elektromarketów o 28. Zanosi się na drugi rok z rzędu szybkiej rozbudowy sieci. W 2014 r. detalista uruchomił sprzedaż w ponad 80 nowych lokalizacjach. W 2015 roku wynik ten ma być powtórzony.  

Sieć – dotąd najbardziej aktywna w miastach do 200 tys. mieszkańców – wchodzi w coraz większej skali do dużych aglomeracji. Sklepy Media Expert otwarto m.in. w poznańskiej Galerii Malta, lubelskich Tarasach Zamkowych, w Galerii Sanowa w Przemyślu, w łódzkiej Galerii Handlowej Sukcesja.

Media Expert otwiera nie tylko samodzielne obiekty. Podnajmuje także lokale od sieci handlowych, które zmniejszają swoje powierzchnie sprzedażowe. Do takiej współpracy doszło z Decathlonem w Częstochowie. Wkrótce podobny koncept zostanie wdrożony w centrum handlowym Swadzim koło Poznania.