28 mln zł za serwis dla Poczty Polskiej
Poczta Polska zawarła kontrakt z Sygnity.
System działa na Poczcie Polskej od dekady.
Sygnity zajmie się serwisem zintegrowanego systemu teleinformatycznego Poczty Polskiej. Umowę zawarto na 2 lata, z możliwością jej przedłużenia dwukrotnie, każdorazowo o 1 rok.
Maksymalne wynagrodzenie wykonawcy z tytułu umowy wynosi ok. 28 mln zł brutto, w tym ok. 13,5 mln zł dotyczy 2-letniej podstawowej umowy.
Zintegrowany system teleinformatyczny Poczty Polskiej działa od 2010 r. Sygnity wdrożyło ZST w ramach kontraktu opiewającego po aneksie z 2008 r. na ponad 50 mln zł. Od lat zajmowało się jego rozwojem.
System obejmuje sortownie i punkty przeładunkowe przesyłek pocztowych, pozwala zarządzać obsługą przesyłek. Umożliwia śledzenie przesyłek online.
Podobne aktualności
Dariusz Śpiewak wiceprezesem Poczty Polskiej ds. cyfryzacji
Ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu IT w dużych organizacjach.