18 ciekłokrystalicznych cali
ITP wprowadziło na rynek panel LCD o przekątnej ekranu 18,1 cala

ITP wprowadziło na rynek panel LCD o przekątnej ekranu 18,1 cala. W modelu FlexScan L680 zastosowano 8-bitowy panel TFT wyświetlający 16 mln kolorów. Zalecana rozdzielczość wynosi 1280×1024 pikseli przy częstotliwości odświeżania pionowego 75 Hz. Plamka ma 0,28 mm, jasność – 200 cd/m2, a kontrast jest równy 300:1. Kąt widzenia wynosi 170 stopni w pionie i poziomie. Monitor może pracować w trybach normalnym – dla wszystkich rozdzielczości od VGA (640×480) do SXGA (1280×1024), rozszerzonym – do skalowania obrazu na cały ekran, oraz pełnoekranowym – do całkowitego wypełnienia ekranu.
Opracowany przez Eizo układ D3 ASIC (Application Specific Integrated Circuit) umożliwia automatyczną korekcję jasności i kolorów. ScreenManager, czyli menu ekranowe, służy do regulacji parametrów obrazu. Ponadto L680 wyposażony jest w przycisk 'Auto’, pozwalający na automatyczne dopasowanie wyświetlania do odbieranego sygnału.
Dwa złącza sygnału wejściowego pozwalają na podłączenie monitora do dwóch komputerów. Panel może być odłączony od podstawy i przymocowany do specjalnego ramienia lub ściany. W tylniej części obudowy znajduje się wbudowany hub USB. L680 Wyposażony jest także w zaczep do linki zabezpieczającej przed kradzieżą (standard Kensington).
Monitor dostępny jest zarówno w tradycyjnej, jasnoszarej obudowie, jak i w kolorze czarnym. Dostarczany jest z zestawem głośników stereofonicznych – i-Sound. Głośniki pracują w systemie bass-reflex i są zasilane bezpośrednio z monitora. FlexScan L680 objęty jest trzyletnią gwarancją, która obejmuje także element podświetlający.
Podobne aktualności
Wrocławska spółka wybrana w przetargu w brytyjskiej BBC
Potencjał przychodów szacuje na ok. 3,5 mln funtów w pierwszym roku, ok. 10 mln funtów w kolejnym.
Gala CRN: tworzymy historię!
Po raz pierwszy w historii mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, uroczyście wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024 oraz gościć Larry’ego Walsha, założyciela Channelnomics – zasłużonej amerykańskiej agencji badawczej zajmującej się globalnym kanałem sprzedaży IT.