Rusza wdrożenie zakontraktowane w efekcie przetargu na dostawę oprogramowania ManageEngine dla sądów i Ministerstwa Sprawiedliwości wraz z usługami towarzyszącymi.

Oferty w lipcu br. złożyli: Passus (o wartości 36,53 mln zł) oraz Ascomp (36,84 mln zł).

Obie firmy zaoferowały maksymalnie 3,2 tys. zł za paczkę (8 godz.) jako cenę usług wsparcia konsultacyjnego. W sierpniu br. Centrum Zakupów dla Sądownictwa obie spółki wybrało jako wykonawców. Zawarło z nimi umowę ramową.

Kwota przeznaczona przez CZS na realizację zamówienia wyniosła 38 254 299,67 zł brutto.

Trzyletnia umowa przewiduje dostawę i wdrożenie rozwiązań ManageEngine do zarządzanie tabletami, laptopami, komputerami stacjonarnymi.

Passus poinformował, że wykona pierwsze zlecenie z wartej 36,5 mln zł umowy ramowej. Warszawska spółka podpisała warty 16 mln zł kontrakt wykonawczy.

To wartościowo największa umowa w historii spółki.

Dla porównania – całkowite przychody Grupy Passus w 2021 r. wyniosły 62,6 mln zł.

Czas wdrożenia to maksymalnie 7 dni, więc znacząca wartość tego zlecenia będzie zaksięgowana w wynikach czwartego kwartału.

Po dziewięciu miesiącach 2022 r. przychody grupy wyniosły 37,7 mln zł, wynik EBITDA ukształtował się na poziomie ok. 2,5 mln zł, a zysk netto sięgnął 0,7 mln zł.