W ciągu ostatniego roku finansowego Eptimo wypracowało 126,5 mln zł przychodów oraz ponad 3 mln zł zysku – poinformowała spółka. Twierdzi, że obecnie ma w Polsce ponad 300 klientów, w tym integratorów, VAR-ów, resellerów i e-tailerów. Wartość zrealizowanych projektów to 50-300 tys. zł. VAD współpracuje także z firmami z Unii Europejskiej.
 
Spółka w ub.r. początkowo koncentrowała się na zdobyciu bezpośrednich kontraktów dystrybucyjnych. Podpisała w sumie 15 umów z producentami, m.in. rozwiązań sieciowych, zasilania gwarantowanego (w tym debiutującymi na polskim rynku dostawcami – Legrand i AEG Power Systems). Eptimo poszerzyło także portfolio o rozwiązania Digital Signage, kooperuje z producentami systemów zarządzania treścią, storage i serwerów (w tym zostało jedynym dystrybutorem w Polsce Bulla i American Megatrends). VAD uruchomił system B2B dla partnerów. Ruszyły także szkolenia, w tym roadshow i webinaria.  Spółka otworzyła ośrodki szkoleniowe w Katowicach i w Bielanach Wrocławskich. 

Eptimo informuje, że obecnie prowadzi zaawansowane negocjacje z innymi, kluczowymi spółki producentami, z którymi planuje rozpocząć współpracę w 2016 r.

– Plan na obecny rok to przede wszystkim dalszy intensywny rozwój, interesujące dystrybucje, poszerzanie grona klientów i kontynuowanie edukacji firm z kanału sprzedaży – zapowiada Przemysław Kucharzewski, dyrektor operacyjny Eptimo.